[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Връщане и подмяна

Връщане и подмяна – Уважаеми клиенти, в случай, че получените обувки не ви пасват, може да ги замените с друг размер или с друг продукт.

Връщане

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от четиринадесет дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай dima.bg ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумата ще бъде възстановена по предоставена от клиента банкова сметка.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от dima.bg стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани/носени и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

Потребителят има право да откаже и върне пратката. В този случай куриерската услуга за връщане се заплаща от страна на клиента.

Рекламация

При получаване на Вашата поръчка задължително разгледайте продукта, тествайте/пробвайте и след като се уверите, че нямате забележки, заплатете дължимата сума на куриера. Ако при самото получаване на стока установите, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, ако сте получили продукт различен от поръчания, ако продукта има недобър търговски вид, фабричен дефект, рекламацията  ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията няма да бъда уважена. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

 

Dima.bg Ви моли, запознайте се с Общите условия!

За допълнителни въпроси и запитвания – тел: 0877 490 204, skype: dima.bg или на имейл: info@dima.bg

Благодарим Ви! Приятно пазаруване!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *